ככה זה התחיל.

לפני כמה שנים התקשרה אליי אישה יקרה שהזמינה ממני סדנאות בעבר. “רותי,הפעם אני חייבת סדנא מיוחדת. משהו שלא ראו אף פעם. תחשבי על משהו?”

חשבתי על ה-משהו.
חשבתי הרבה.
לאט לאט, בדמיון, חומרים וצבעים וצורות התחילו להתגבש. היה לי חזון מעורפל והרבה סימני שאלה, וגם פרפרים בבטן שמלווים תמיד את הרגעים האלה שבם נולדת יצירה.

הלכתי עם זה, ישנתי על זה כמה לילות, ובוקר אחד התעוררתי וידעתי שזהו. יש לי את זה. אני יודעת איך החלום הזה צריך להתגשם.

לקחתי מדבקה, ציירתי עליה מנדלה מורכבת ויפהפיה, חתכתי את המדבקה בצורה של המנדלה. הדבקתי אותה על אריח, התחלתי לצבוע את האריח בצבעים שונים, ואז הגיע הרגע שבו קרה הקסם:

הסרתי את המדבקה מהאריח באיטיות, בלב רועד מהתרגשות, ותחתיה נגלה לפני החלום שלי במלוא יופיו והדרו. תוצר מושלם, מרהיב ומדויק, שבזכות השיטה שהמצאתי עכשיו –מתאים לכל אחד שרוצה לחוות את חדוות היצירה שהרגע חוויתי.

התחלתי להכין את הסדנא, עם התרגשות גדולה מצד אחד וחששות מצד שני: האם זה יעבוד? מה יהיו התגובות? ואם זה לא יצליח?…

הכנתי את המוצרים לסדנא. כל ערכה בנויה מאריח קרמיקה ועליו מדבקת מנדלה שהכנתי.

תכננתי את מהלך הסדנא: כל משתתף בסדנא צובע בפנים ומסביב, ואחרי שהצבע מתייבש – מסירים בעדינות את המדבקה. ככה פשוט. מתאים גם לגדולים וגם לקטנים, בלי צורך בשום ניסיון קודם.

מהסדנא זכור לי רגע אחד חזק: הרגע המרגש של הסרת המדבקה, כשמול העיניים נגלה ציור מדוייק ומרהיב ביופיו, ומכל המשתתפים בבת אחת – נשים, גברים וילדים – יצא מין “וואווווווו” כזה (כל אחד והניגון של ה”וואו” שלו…).

יצאתי משם בעננים. לקחתי איתי את רגע ה”וואו” הזה בחזרה לסטודיו והבנתי שזה בדיוק מה שאני רוצה להעניק לאנשים. הבנתי שריבונו של עולם שלח לי מתנה ישר ללב, ושאני הולכת להעביר אותה הלאה לכמה שיותר אנשים. ובשביל זה – צריך שהסדנא תוכל להתנהל בלעדיי, שכל אחד יוכל לעשות אותה בעצמו בביתו.

וכך היה. מצאתי את החומרים המדויקים, כתבתי הנחיות פשוטות שמצורפות לכל ערכה, יצרתי קשר עם חברת שליחויות – והערכות התחילו להתגלגל בבתים ברחבי הארץ. לפי בקשות שקיבלתי מהשטח, ולפי ההשראה שהיתה לי, פיתחתי עוד ועוד מוצרים בסדרה. ערכות מגוונות שמתאימות לכל גיל, לכל אירוע, לכל סגנון יצירתי שמתחשק לכם.

לסדרת המוצרים, שכולם בנויים בטכניקה המגניבה של המדבקה, החלטתי לקרוא:

פשוט וואו, הערכות של רותי.

היום, לשמחתי, משפחות רבות כבר נהנות מהערכות, ואין דבר שמשמח אותי כמו התמונות והסרטונים של התוצרים שהלקוחות שולחים לי, ולראות איפה בבית הם החליטו לתלות את היצירות שלהם.

היצירתיות שלכם אינסופית, ובכל פעם מחדש אני מופתעת לקבל מכם בקשות לכיתוב מיוחד ואישי
שעוד לא חשבתי עליו או בקשות למתנה מיוחדת למישהו מיקיריכם. כיף גדול להגשים לכם חלומות.

מזמינה אותך להסתובב לך בחנות ולבחור את מה שהכי משמח אותך.

אני כמובן אעטוף לך את המתנה ואשלח לך אותה בהרבה אהבה וסיפוק, בידיעה שבקרוב תחווי את מה שעבורו הקמתי את ערכות פשוט וואו.

עיניים פעורות בפליאה, קריאת “וואו” לא נשלטת,
ולב מפרפר לרגע ומתרגש מהקסם שיש בליצור יופי בעצמך.

שלך

רותי

Back to Top
המוצר התווסף לסל שלך
בא לכם לדבר איתי? אני כאן